EN ROUTE TO FRANCE

Igår morse flög vi till Paris från Nice flygplats. Jag kan börja med att berätta att sista dagen i södra frankrike spenderades i Cannes på dagen då det var lite bättre väder där, på kvällen gick vi till gamla stan i Nice och kollade fotboll samt åt middag.

Flyget gick 06:30 från Nice så vi sov relativt lite. Vi var framme på vårt hotell här i Paris omkring 09:00 efter att vi åkt ûber från flygplatsen. Så gårdagen spenderades först bestående av shopping och lite kulturella aktiviteter då vi besökte Notre Dam, Pantheon och lite andra fina byggnader. Jag shoppade ett par byxor och en byxdress, Adam fyndade shorts och en (hör och häpna) basker(!!!) Efter detta gick vi tillbaka till hotellet och vilade lite innan vi tog en buss till Eiffeltornet för att spendera eftermiddagen där och sedan även kvällen då vi åt middag på ett supertrevligt ställe i närheten där man hade utsikt över tornet. Vi var hemma igen omkring 23:30 och somnade som stenar. Paris har hittils varit över mina förväntningar! Nu ska vi sova, puss och godnatt!